keso och päron

mmmmm, det känns bra. Fast det kommer ju inte hålla. Och vad hände med att inte äta någonting idag? Hade ju lovat mig själv. Med tanke på hur mycket jag tryckte i mig igår. Att jag inte bara kan acceptera. Bara tänka att det inte spelar någon roll. Att ingen bryr sig om jag äter lite eller mycket. Att ingen bryr sig om hur mycket jag väger eller hur tjock jag är. Självbekräftelse. Jag gör det för att jag själv bryr mig. Aa shit vad jag är självisk, eller? Jag lägger min energi på att göra mitt psyke nöjt. I helgen kommer det inte att hända. Jag kommer antagligen inte göra någon nöjd. Inkluderar mig själv. Jag lär äta. Dricka alkohol. Göra av med pengar. Jag kommer inte plugga för den delen heller.
Jag är typ schizofren. Jag vet vad jag borde tänka och göra. jag det är sldrig så att jag praktiserar det. Det stör mig som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0