sluta inte ditt jävla fetto.

Lägg dig inte ner. Fortsätt gå även om du har jävligt ont och bara vill sluta. Lägg dig inte ner, för då dör du. Du kommer dö av dig själv om du lägger dig ner mitt på gatan. Sluta! Lägg av! För helvete sluta tyck synd om dig själv, sluta, sluta, sluta! Är så jävla trött på detta. På mig själv. På min kropp och dess vilja. Orkar inte mer. Jag vill lägga mig ner.
Alkoholen. Du kan väl för fan fatta att det bara blir värre! Inte ett piss hjälper det i alla fall. Eller jo, du kan gråta några tårar. Träffa dig gamle gode vän. Det var längesen vi träffades, du och jag. Jag och tårarna. Snart finns det inga tårar kvar. Låter så jävla patetiskt. Så jävla dum är du. Käftsmäll. Gör blåmärken. Är det det bästa du kan åstadkomma? Ja, för hur mycker jag än försöker kan jag inte. Jag kan inte spy upp allt jag någonsin har tryckt ner i magen.
Jag pallar inte med mig själv! Kan jag snälla få byta psyke!? Lämna tillbaka? Man har väl ångerrätt i 30 år, eller vad är det?

Kommentarer
Postat av: Hej

Sluta Tänka att du ät tjock för du har så fel, jag lovar. Punkt.

2011-10-19 @ 16:07:55
Postat av: Hej igen

ÄR tjock menar jag ju såklart. Asså att du inte ska tänka att du ÄR det för du har fel, förutskrev jag ÄT

men jag skrev fel. Du fattar nog :)

2011-10-19 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0